Kontaktai

Ukmergės g. 364, LT-14188 Vilnius

info@salija.eu

+370 5 204 0850

 title=

Vokietijos automobilių pramonė sugebėjo pasiekti teigiamą bendrą rezultatą 2017 m., nepaisant dyzelinės diskusijos ir „Brexit“. „Fuyao Europe GmbH“ taip pat tuo pasinaudojo. Šis tiekėjas su Kinijos šaknimis gamina automobilių langus Heilbronn ir Leingarten, Vokietijoje, kur 2017 m. pabaigoje pastatė erdvią sandėliavimo ir gamybos salę. Daugiau greičio ir pritaikymo tiekiant didelius automobilių gamintojus, Fuyao taip pat optimizavo logistikos procesus. „Schmalz“ padarė įspūdį bendra koncepcija, kurioje yra tiek vakuuminiai keltuvai, tiek kranai.

 Fuqing mieste, apie 800 kilometrų (500 mylių) į pietus nuo Šanchajaus, Fuyao stiklo pramonės grupė gamina žaliavinį stiklą laivybai į Heilbronną, be kita ko, kur Vokietijos dukterinė įmonė Fuyao Europe GmbH apdoroja stiklą į sudėtingus transporto priemonių langus.  Vokietijoje Badeno-Viurtembergo žemėje „Fuyao“ tiekia kiekvienam automobilių gamintojui Europoje. Be Vokietijos gamintojų, tai apima GM, Jaguar Land Rover, Ford ir PSA, taip pat sistemos tiekėjai Webasto, Inalfa, BOS ir Inteva.

Praėjus dešimčiai metų nuo įkūrimo 2007 m. spalio mėn., Fuyao patalpos Heilbroneje buvo visiškai užpildytos. Taigi „Fuyao“ stiklo pramonės grupė įsigijo apie 8,2 ha pramoninio nekilnojamojo turto Leingartene, netoli Heilbrono, kad pastatytų naują Europos būstinę. Naujo pastato architektūra grindžiama šiuolaikišku gamyklos ir logistikos planavimu, kuris yra skirtas pajėgumų didinimui ir tolesniam augimui. Šiuo metu bendras „Leingarten“ gamyklos darbuotojų skaičius yra 360 ir didėja.

Schmalz kėlimo ir krano technologija

Su naujomis gamybos salėmis Fuyao taip pat optimizavo gamybos procedūras. Vienas iš pavyzdžių – priekinių stiklų paruošimas prieš juos išsiunčiant į automobilių gamyklas galutiniam surinkimui. Prieš metus plokštės buvo vežamos rankomis, naudojant vakuuminius kėlimo padėklus. Tuo tarpu salėje vykdomos operacijos iš viso naudoja penkis JumboFlex vakuuminius keltuvus ir kranus iš J. Schmalz GmbH. “Ir kadangi jau yra suplanuotos papildomos gamybos linijos, yra daugiau,” priduria gamybos vadovas. Dizainas aprūpintas lubų kranu.

Tokiems darbuotojams kaip Marius Popescu tai reiškia žymią darbo krūvio sumažėjimą. Jo darbas yra išvalyti priekinį stiklą, kad ant krašto būtų naudojamas specialus klijai. Norėdami tai padaryti, jis pirmiausia turi išimti 10–15 kg stiklą iš transportavimo dėžės ir įdėti jį į besisukantį laikiklį. Stiklo pakėlimas, nuleidimas ir atleidimas yra pasiekiamas intuityviai per centrinį vieno piršto valdymą JumboFlex. Kai tik klijai užsandarina ir „Popescu“ pakyla ant pedalo, laikiklis nusileidžia ir įdeda ruošinį ant Kierat. 

Griebimas ir apvertimas

Jei klijai yra sausi po dešimties minučių, prasideda antrasis gamybos etapas. „Fuyao“ darbuotojas Brinas Marian pašalina stiklą nuo džiovinimo stovo, naudodamas vakuuminį keltuvą, kad ant lipnios granulės uždėtų sandarinimo tarpinę. Kadangi priekinis stiklas yra transporto priemonės saugos koncepcijos dalis, tai reikalauja ypatingo tikslumo. Marian pakelia plokštę ant tvirtinimo įtaiso, kuriame yra iš anksto pakrauta sandarinimo tarpinė. Be tikslios padėties nustatymo (kurį tvarko mašina), tinkamai tvirtinant tarpiklį reikia pastovaus penkių barų slėgio per trisdešimt sekundžių. Šį slėgį generuoja ir palaiko keli „Schmalz“ siurbtukai. Apsauginiai dangteliai ant siurbimo stiklų užkerta kelią bet kokiems ženklams ar tepinėliams ant stiklo paviršiaus. Baigus šį procesą, vakuumas atleidžiamas automatiškai. Naudodamas „JumboFlex“, darbuotojas iškelia plokštę ant pastato su keturiais siurbtukais. Taip pat apsauginiai gaubtai apsaugo nuo galimo stiklo pažeidimo. Griebtuvai pritvirtina plokštę, net kai portalas sukaruošinį 180 laipsnių kampu. Trečiajame etape plokštė išvaloma iš abiejų pusių, tikrinamas stiklas ir tarpiklis, o apačioje – kitas sandarinimo kraštas. Galiausiai, išleidžiamas vakuumas, o baigtas langas nustatomas ant grotelių dėžutės, kurią reikia išvežti.

Vienas iš „Schmalz“ sprendimo privalumų yra gerokai ergonomiškesni darbo procesai. Kitas yra bendros koncepcijos suderinamumas: vakuuminiai keltuvai yra su vakuuminiais siurbliais, apvaliais siurbtukais, pagamintais iš nitrilo gumos (NBR), ir garso slopinimo dėžėmis, stiklo lakštai gali būti pakelti ir laikomi efektyviai, saugiai ir sumažesniu garso lygiu . Stulpuose sumontuoti strėlės kranai su šešių metrų strėlėmis ir 270 apsisukimų laipsniais suteikia pakankamą judėjimo laisvę. Be to, „JumboFlex“ leidžia dirbti labai greitai. Kadangi „Fuyao“ perjungia 150–200 vėjo stiklų kiekvieną pamainą, arba iki 400 langų kasdien dviem pamainomis, tai yra esminė charakteristika.

„Fuyao Europe“ nusprendė bendradarbiauti su Schmalz Leingartene ir Heilbrone, remdamasi ankstesne patirtimi. „Schmalz “vakuuminiai keltuvai tam tikrą laiką buvo naudojami kituose padaliniuose ir puikiai veikė visame pasaulyje“, – aiškina gamybos vadovas. Šį įspūdį sustiprina grįžtamasis ryšys iš naujos gamybos salės: darbuotojai ir komandos vadovai yra patenkinti.