Kontaktai

Ukmergės g. 364, LT-14188 Vilnius

info@salija.eu

+370 5 204 0850

 title=

 Vaikų apranga nuo 1986 m. yra „dm-drogerie markt“ prekių asortimento dalis. Be kita ko, tekstilės platinimo centras Karlsrūhėje užtikrina, kad prekės pristatomos laiku į kiekvieną iš „dm“ parduotuvių. Dėl nuolat augančio pralaidumo reikėjo perprojektuoti salę, taip pat ir pakrovimo vietą. Schmalz sukūrė ergonomišką, efektyvią bendrą koncepciją, atitinkančią padidintus dm reikalavimus.

Dm parduotuvių lentynose yra daugiau nei šampūnai, dantų šepetėliai ir dezodorantai. Dideliame asortimente „dm“ taip pat yra produktų iš sveikatos sričių, mitybos, fotografavimo ir drabužių kūdikiams ir vaikams. Dm rinkas (dabar daugiau nei 3600 parduotuvių 13 Europos šalių) tiekia įvairūs paskirstymo centrai. Darbuotojai sudėjo gaunamas prekes kiekvienai iš šių centrų parduotuvių. Tai darydami, jie įsitikina, kad klientams visada prieinamas platus daugiau nei 12 500 produktų asortimentas.

Šiuo metu tekstilės platinimo centre Karlsrūhėje dirba apie 160 darbuotojų. Tekstilė vaikams, vonios aksesuarai ir tualeto reikmenų krepšiai visoms parduotuvėms Vokietijoje, taip pat pasirinktoms dm parduotuvėms Austrijoje, Kroatijoje ir Slovėnijoje yra paskirstomi beveik 11 000 kvadratinių metrų plote. Kasmet čia supakuojama ir pristatoma apie 480 000 keturių skirtingų dydžių pakuočių, sveriančių iki 30 kilogramų.

Trigubos siuntos

„Iš pradžių maždaug 800 pakuočių kiekvieną dieną išeidavo iš saugyklos. Dabar vidutiniškai gabenama 1850 siuntų “, – sako Aleksandras Fiedleris, tekstilės logistikos skyriaus vadovas Karlsrūhėje. Tai yra didžiulis padidėjimas, kurio nebegalėjo pritaikyti originalus salės išdėstymas. „Didelėms kartoninėms dėžėms krauti nuo pat pradžių panaudojome„ Schmalz “vakuuminį keltuvą„ JumboFlex 35 “kartu su kolonoje montuojamu strėliniu kranu“, – prisimena logistikas. Tačiau pertvarkius pakrovimo plotą, esama sistema nebebuvo optimaliai pritaikyta naujam išdėstymui: kolonoje montuojamo strėlinio krano ilgis nebebuvo pakankamas perdarytai pakavimo linijai, o dėžių aukštį ribojo universalus vakuuminis keltuvas kaip sistemos rezultatas.

Šiems iššūkiams buvo skirta nauja sistema. Tikslas buvo optimizuoti procesus, viena vertus, ir toliau palengvinti darbą darbuotojams. Tikslas buvo dar labiau optimizuoti sunkvežimių pakrovimo tūrio naudojimą, sumažinti transportavimo išlaidas. Be to, ankstesnis derinys parodė ergonominius trūkumus, kai juos naudojo saugyklos darbuotojai. Užuot kraunami ant padėklų, siuntos buvo pakraunamos į riedėjimo vežimėlius. Tai turėjo neigiamos įtakos darbo procesui, kaip apibūdina logistikos vadovas: „Norėdami pasiekti pakuotes galinėse eilėse, darbuotojai praktiškai turėjo lipti į vežimo vežimėlius“.

Laimi lankstumas

Ieškodami sprendimo, kuris būtų ir ergonomiškas, ir efektyvus, logistikos planuotojai iš pradžių taip pat svarstė iš dalies ir visiškai automatizuotus sprendimus. „Jie nebuvo nei ekonominiai, nei praktiški, nes turime nuolat krauti, pavyzdžiui, įvairių rūšių kartonines dėžes“, – aiškina Fiedleris ir priduria: „Rankinio valdymo sprendimas suteikia mums lankstumo, kurio mums čia reikia, be to, yra pigesnis ir greitesnis. “Turėdami logistinį tikslą ir reikalaudami, kad sprendimas būtų visiškai priimtinas darbuotojams, atsakingos prekybos bendrovės šalys vėl kreipėsi į J. Schmalz GmbH. Bendrovė jau keletą metų palaikė ryšį su vakuumo ekspertu, o tai reiškia, kad ir šį kartą Karlsrūhės gyventojai pasitikėjo konstruktyviu ir į sprendimus orientuotu bendradarbiavimu.

Schmalz turėjo aiškų atsakymą į klausimą, kaip būtų galima optimaliai išnaudoti transportavimo vietą, įskaitant aukštesnę erdvę: „JumboFlex High-Stack“ yra specialiai sukurtas darbui virš galvos aukščio. Tuo pačiu metu vamzdinis keltuvas gali pasiimti krovinius, kurie yra arti grindų, pvz., Žemiausius padėklų sluoksnius, tuo pat metu lengvai eidami ant darbuotojų nugaros. „Kurdami„ JumboFlex High-Stack “sujungėme su reaktyviojo krano sistema, – aiškina Michaelas Schlaichas,„ Schmalz “verslo plėtros procesų vadovas.koncepcija pasiekia reikiamą lankstumą naudojant reguliuojamą vakuuminį griebtuvą, kuris leidžia lengvai sugriebti įvairius kartoninės dėžės dydžius. Naudodamas duslintuvo dėžę, kuri sumažina vakuumo generatoriaus garso slėgį, „Schmalz“ pasiekia daugiau patogumo, taigi yra svarbus komponentas, leidžiantis darbuotojams priimti sistemos sprendimą paskirstymo centre. Be to, vakuuminiame kėlimo įrenginyje yra įmontuotas nuotolinio valdymo pultas SRC, kurį vartotojai gali naudoti, kad pertraukų metu vakuuminį generatorių išjungtų ir vėl įjungtų. „Tai dar labiau sumažina triukšmo lygį ir taupo energiją“, – aiškina Schlaichas. Optimaliai suderinta bendra koncepcija įtikino labiau nei sprendimus priimantys asmenys. „Anksčiau įtraukėme darbuotojus į vietą ir galėjome išbandyti„ JumboFlex High-Stack “funkcionalumą lauko bandyme“, – aiškina Aleksandras Fiedleris.

Ergonomika ir saugumas

Šiandien kartoninės dėžės yra pakraunamos į tris lygiagrečius ritininius konvejerius pakrovimo vietoje. „Toks išdėstymas yra įmanomas, nes naujoji kėlimo priemonė leidžia pasiekti vidurinę diržą, mūsų darbuotojams neatliekant kirpimų“, – priduria logistikas. Darbuotojai atsistoja ant maždaug 40 centimetrų aukščio pjedestalo, o tai pagerina prieinamumą, palyginti su ankstesne padėtimi. Jie sukrauna pakuotes ant 215 centimetrų aukščio padėklų naudodami „JumboFlex High-Stack“. „Dėl ilgos, pasukamos operatoriaus rankenos darbuotojai gali pasiekti kiekvieną padėklo saugojimo vietą iš viršaus į apačią išlaikydami ergonomišką laikyseną“, – pabrėžia Schlaich. Ištisinis sukimosi blokas sukuria didelę judėjimo laisvę ir neleidžia žarnai susisukti. Tai leidžia įrenginį valdyti lanksčiai iš visų pusių. Norėdami užkirsti kelią prekėms anksčiau laiko nukristi, vartotojai gali jas išleisti tik nuleistoje padėtyje. Prieš pradėdamas veikti antrą svirtį, vartotojas turi nuspausti mygtuką, kad krovinys būtų nuleistas iki galo. Ši svirtis atpalaiduoja vakuumą. Be to, griebtuvas vėdinamas taip greitai, kad nereikia jokių papildomų pastangų norint išlaisvinti vamzdžio pakėlėją.

„Naująjį sprendimą naudojame nuo 2018 m. Lapkričio mėn. Ir jis visiškai atitiko mūsų lūkesčius“, – apibendrina Aleksandras Fiedleris. Dėl padidėjusio kamino aukščio sunkvežimių pakrovimo apimtys gali būti daug geriau panaudojamos, tai leidžia sumažinti kasdienių transporto reisų skaičių. Darbuotojų atsiliepimai yra vienodai teigiami: „Jie labai gerai priėmė kėlimo priemones ir giria kranų sistemos reagavimą“, – pastebi Fiedleris, perduodamas savo įspūdžius iš gabenimo srities.