“Biovelos” įmonių grupė dar nedrįsta skelbti, kad sunkmetis baigėsi, tačiau išmoktos pamokos padeda skaičiuoti didėjančią apyvartą.
„Bendras pardavimų kritimas galbūt sustojęs ir kai kuriose pozicijose yra pakilimas. Pavyzdžiui daugiau parduodame šviežios mėsos, tačiau tik dėl to, kad auga jos eksportas. Panaši padėtis ir su produktais – Lietuvos rinkoje pardavimai ženkliai mažesni nei 2008 m.“ – pasakoja Virginijus Kantauskas, „Biovelos“ įmonių grupės generalinis direktorius.
Įmonių grupė šiemet apie 1,5 mln. EUR investavo į kelias naujų gaminių linijas: kukulių, kotletų, konservų, mėsainių. Į darbą priimta apie 100 žmonių. Pusė gaminių parduodama vietos rinkoje, likusi dali eksportuojama – jį pavyko padidinti partnerių ieškant parodose. Atsisakyta žuvies gamyklos, nes mėginimas mėsos perdirbimą papildyti žuvies gamyba nepasiteisino, pirmadienį rašo “Verslo žinios”.
„Lietuvos rinkoje mėginame įvesti naujus produktus. Skandinavijoje mėsainių ar kotletų, kuriuos namuose galima greitai paruošti, vartojama pakankamai daug. Manome, kad ateityje tai paplis ir pas mus,“ – investicijų prasmę aiškina p. Kantauskas.
Jis tikis, kad apyvartą padidins ir mėsos konservai, nes Lietuvoje stiprių konkurentų nėra, parduodami importuoti gaminiai. Be to, gana dideli valstybinių struktūrų užsakymai ir patrauklu dalyvauti pirkimų konkursuose.
Informacijos šaltinis: www.vz.lt