Kontaktai

Savanorių pr. 176F, LT-03154 Vilnius

info@salija.lt

+370 5 204 0850

 title=

Šiaulių įmonė „Sintuva“ persiorientuoja į baldų gamybą. Petras Andriuška, bendrovės direktorius, teigia, kad ši veikla turi išaugti ir užimti liūto dalį, nes vien paslaugų teikimas ateities nebeturi.
„Sintuva“ priklauso AB Neaustinių medžiagų fabrikui. Įmonė ilgą laiką specializavosi siūti baldų apmušalus ir gaminti kitas baldų detales iš audinių bei odos. Nuo 2008 m. pabaigos bendrovė ėmė gaminti ir baldus – pernai jų gamyba sudarė apie ketvirtadalį įmonės apyvartos.
„Baldų gamyba bedrovės veikloje turi sudaryti didžiąją dalį. Paslaugų teikimo neatsisakysime, bet vien iš šios veiklos greitai bus sunku išgyventi – ji neturi ateities. Krizė baigsis, mes esame Europos Sąjungos dalis, todėl pragyvenimo lygis šalyje neišvengiamai augs ir tapsime nekonkurencingi“, – kalba p. Andriuška.
Anot jo, tam reikia ruoštis jau dabar ir rinkai siūlyti ne vien paslaugą, bet ir baigtą produktą.
Kuria prekių ženklą
Ponas Andriuška sako, kad dabar „Sintuvos“ tikslas – su savo pagamintais baldais įžengti į užsienio rinkas. „Pernai jau pradėjome dirbti Švedijoje, Prancūzijoje, šiek tiek Danijoje. Šiemet dalyvavome dvejose baldų parodose – Kelne ir Stokholme. Turime potencialių klientų, gavome ir konkrečių užsakymų“, – pasakoja „Sintuvos “ vadovas.
Pernai įmonė atidarė porą baldų salonų – Panevėžyje ir Rygoje. Planuoja jų įkurti Kaune, žvalgosi Vilniuje ir Klaipėdoje.
„Kol kas šie salonai maži, pardavimai jų taip pat kuklūs ir dėl jų patiriamas šioks toks nuostolis. Bet šių salonų atidarymą pavadinčiau investicija į ateitį. Norime būti žinomi ir turėti savo vietą, kai rinka ims atsigauti, padidės žmonių pajamos“, – teigia p. Andriuška.
Šiemet „Sintuva“ planuoja padidinti baldų gamybos apimtį, kad ji sudarytų apie 35% įmonės apyvartos – jei pasiseks, gal ir daugiau. Bendrovė šiemet pasiryžusi sukurti gaminamų baldų prekių ženklą. „Į jį reikės investuoti nemažai pinigų, todėl rimtai žiūrime. Dirbame šia linkme apie pusmetį – dabar jau esame pasiekę ieškojimų ir tyrimų stadiją“, – sako p. Andriuška.
Įmonės vadovas neatskleidžia, kokią apyvartą „Sintuva“ pasiekė pernai, tačiau sako, kad pardavimai krito apie 13%, palyginti su 2008 m. Bendrovė eksportuoja 80% savo paslaugų ir produkcijos, daugiausia į Skandinavijos šalis. „Sunkiausias metas buvo paskutiniai 2008 m. ketvirčiai ir 2009 m. pradžia. Tačiau dabar jau darbo turime. Neseniai įdarbinome 6 žmones, planuojame priimti dar maždaug 10, stengiamės rinktis iš darbuotojų, atleistų per patį sunkmetį“, – sako p. Andriuška.

Informacijos šaltinis: BNS, www.vz.lt