Kontaktai

Ukmergės g. 364, LT-14188 Vilnius

info@salija.eu

+370 5 204 0850

 title=

 Galimybė naudotis patogia lova, virtuve ar plokščiaekrano televizoriumi – važiuojate Alpių kalnais, palei pakrantę arba greitkeliu – kemperiai tampa vis populiaresni. Caravaning pramonės asociacija paskaičiavo, kad Vokietijoje pernai išduotų kepmerių leidimai padidėju ketvirtadaliu – iki maždaug 35000. Ši tendencija neliko nepastebėta CAPRON GmbH, kurį yra įsikurusi Neustadt mieste, Saksonijos regione. Bendrovė, kuri yra Erein Hymer grupės narys, stabiliai auga ir siūlo modelių asortimentą nuo kompaktinių transporto priemonių iki prabangių šeimos dydžio transporto priemonių su šešiais miego gultais.

Carado ir Sunlight markių kemperiai parduodami į daugiau nei 30 pasaulio šalių, kur Europa yra pagrindinė rinka. 2017 metais iš gamyklos jau iškeliavo apie 8500 kemperių. Capron gamina modelius 450 metrų ilgio gamybos linijoje, kuri yra šios pramonės didžiausia Europoje. Daugiau nei 40 transporto priemonių gaminami kiekvieną dieną 37 000 kvardatinių metrų gamybos salėje. Daugiau kaip 600 darbuotojų dirba siekiant išpildyti savo klientų pageidavimus.

Nuo pat pradžių Capron didelę reikšmę teikė gamybos procesui, kvalifikuotiems darbuotojams ir dideliam lankstumui. Kadangi pirmasis automobilis paliko Capron gamyklą 2006 metais, Schmalz vakuumo kėlimo ir suspaudimo technologija suvaidimo svarbų vaidmenį įmonės strategijoje.

Kaip vakuuminės technologjos padeda kurti kemperius

Viskas prasidėjo nuo suspaudimo sistemos įvairiuose išankstinės gamybos etapuose. Capron įgyvendimo vertikalią integruotos gamybos strategiją ir pagamino patys medinį interjerą – nuo grindų iki sienos dalilylentės. Apie 200 Schmalz vakuuminių blokų naudojami šešiuose apdirbimo centruose. Kai kurie komponentai prieš montavimą turėjo būti perdaryti rankiniu būdu. Schmalz turėjo puikų sprendimą šiam procesui: vakuuminis stalas. “Jis laiko ruošinį saugiai ir leidžia turėti laisvą priėjimą prie ruošinio. Mes galime atlikti savo darbą be laiko atimančio suspaudimo iš naujo”, – sako Toni Pietsch, Capron produkto vadybos vadovas.

Lentynas, spintos duris ar stalviršius Capron gamina iš didelio formato medinių lentų ant lizdinių mašinų. Vakuuminis keltuvas Jumbo naudojamas pakrauti šias mašinas. “Mūsų darbuotojai vertina paprastą ir patikimą valdymą ir ergonomišką kontrolės dizainą”, – sako Toni Pietsch. Kadangi darbuotojai turi apdirbti ruošinius įvairiaus dydžio ir pobūdžio, Capron naudoja specialius griebtuvus su kėlimo įranga. Kaip sistemų sprendimų spiecialistas, Schmalz pagamino keletą gembinių kranų, kurie kartu su kelimo įrenginiais buvo suprojektuoti konkrečiam taikymui. Capron tai pat rėmėsi Schmalz technologijomis įdiegiant elektros prietaisus tose kemperiuose. Vakuuminis keltuvas JumboEro, pavyzdžiui, naudojamas tiklsiai įdiegti šaldytuvus jų nepažeidžiant.

Paprastas sprendimas sudėtingo stogo įrengimui.

Vienas iš sudėtingiausių tvarkymo užduočių yra kelti 120 kg sveriantį stogą ant transporto priemonės ir tiksliai įdiegti. Tam tiklsui Capron naudoja vakuumini keltuvą VacuMaster. Jis turi 7 metrų ilgio apkrovos siją iš tvirto plieno, kurioje yra įrengta 6 siurbimo taškai. Nepaisant stogų milžiniško dydžio, apačioje reikalingas tik vienas darbuotojas, kad uždėtų griebtuvą tiklsiai ant dalies. Darbuotojas įjungia vakuumą nuotolinio valdymo pultu ir pakelia stogą 90 laipsniu kapmu, kad įrengtų stoglangį. Tada daruotojas vėl suką stogą 90 laipsnių, kad tiksliai pastatyti ant transporto priemonės. Ranknis vožtuvas naudojamas greitai uždaryti vakuumą, kurį gamina siurblys, ir atleisti griebtuvą nuo stogo. Stogo ir šonines sieneles reikia greitai suklijuoti ir užsandarinti. “Stogo diegimas kelią aukštus reikalavimus tvarkymo technologijai. Su VacuMaster mes galime užbaigti procesą greitai ir patikimai. Sistema taip pat apsaugo mūsų darbuotojų sveikatą”, – sako Pietsch.

Naudoti vakuumo technologiją palei visą gamybos liniją tikrai atsipirko. Apie 30 Schmalz kėlimo įrenginių naudojami jų gamybos linijoje. “Tai suteikia daug privalumų mūsų procesui. Praeityje reikėjo dviejų darbuotojų kelti sunkius krovinius. Kėlimo įrenginiai leidžia mums sutaupyti personalo, pagerinti darbo ergonomiką ir greičiau tvarkyti prekes”, sako Toni Pietsch. “Vakuumo technologija užtikrina stabilius procesus ir mes pasiekiame didesnius tikslius”, – sako jis.

Carton vertina veiksmingą bendradarbiavimą su savo projekto partneriais. “Pasitikėjimas ir techninės konsultacijos yra lemiami veiksniai. Mūsų bendradarbiavimas su Schmalz ir jų aptarnavimo centru buvo pavyzdinis”, sako Pietsch. Capron sunčia besidėvinčių dalių, tokius kaip vakuuminius blokus ar siurbimo plokštes tiesiogiai į Glatten. Techninis aptarnavimo skyrius juos pakeičia arba remontuoja, jei tai įmanoma. Ir kai kompanija ieško naujų optimizavimo būdų, vakuumo technologija gali suvaidinti  svarbų vaidmenį. Toni Pietsch daro išvadą: “Mes sprendžiame naujus iššūkius kartu, ir Schmlaz užtikrina, kad mūsų sprendimai būtų veiksmingai įgyvendinami”.